andra advent

hej bloggen
har inte haft tid att skriva på några dagar, fullt upp med flytten. bara 4 dagar kvar nu..!
ska dessutom antagligen börja slava på donken efter nyår, får väl se hur det går.

helgen blev iaf rätt lyckad tycker jag . i fredags var det lite si och så i ofs.. var fett trött och orkade inte göra nånting. satt hemma och kollade på skräckfilm, vilket var dumt av mig..
i lördags var jag med anna vikström som jag inte har träffat på huuuur länge som helst :O kul var det, hon kom hit till sthlm och vi fikade i hornstull. sen drog vi till knivsta, käkade lasagne och var med ogge, jonny & fredde.
sleepover hos ogge för mig och fredde, hängde en stund i alsikehallen idag - träffade jossan, kul!

nu ska jag baka knäck med min kära moder, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: