äntligen

i torsdags kväll åkte jag till norge & pappa första gången på 2 år, mina syskon var saliga..
köpte "julgran" att ha ute på tomten med pappa på fredagen, hjälpte lillasyster med klädval till ukeslut och satt uppe halva natten & pratade med min kära far..
lördag morgon åkte vi från norge ner till farfar i falköping, honom & mina farbröder har jag inte träffat på 6 år .
släktmiddag där, kul . blev lite party med mina farbröder som råkar vara 14 och 17 - ja mina farbröder
idag söndag åkte jag hem till sthlm igen .
jag och min farbror har dessutom bestämt att vi ska ta och ses lite oftare, inte bara vart sjätte år .

träffade tyvärr inte faster emeli wolff, som råkar vara i österrike på speedski..
hon kom däremot 2a i VM i speedski :) - stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: