en månad kvar!

blä på skolan
läääängtar som fan tills nästa lov ! det är väl förresten jullovet? om typ 5 veckor?
idag råkade jag iaf missa bilden och drog ist till blåsut, där amanda går i skolan <3
vi drog till stan för att åka & hämta min bruna fjällis som en äcklig liten fjortis hade, misslyckade som vi är så tog vi självklart fel pendel och kom ist för huddinge till farsta strand..
hälsade dessutom på hos amandas gudmor & lyssnade hennes manfriends låt han skrev till melodifestivalen!
och förresten ska jag kanske, om jag har tur, få åka med amanda till malta 3 veckor i sommar ! :D

meeeeen just nu är jag lycklig för jag har fått tillbaka min fjällis!
och jag har absolut nada att skriva om, förutom att det är en månad kvar idag tills vi flyttar till vår takvåning på liljeholmen (a)  *skryyyyyyyyyyyt*

puss så länge <33

- JAG RÖKTE EN CIGG MED JACK INNAN JAG DROG TILL BLÅSUT!  Haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: