helgen

lördagen blev väl lite halvtaskig, eller?
började med att jag & alex åkte till nacka för att möta amanda med drickan (a) dumt nog tappade jag mitt fucking kort på bussen!
ska dock få ett nytt hemskickat, som tur är..
efter det drog jag & amanda hem, fixade oss, käkade pizza och raggade dessutom upp två 96or, haha! :P
på kvällen var det meningen att vi typ skulle dra till stan och möta teo & jack, men jag vet inte vad vi höll på med riktigt..?
vi drog iaf till huddinge, solgård, för att dra hem till Jesses polare Rickard :)
det var också meningen att vi skulle stanna där en timme eller något bara, men vi blev kvar hela natten..
lite småkul var det kanske ibland, men vi ångrade nästan att vi drog dit ändå.
halvlyckat eller? :P

Jesse - Leila, om du ser det här. Kommer du ihåg i somras med Jesse & Glenn? :P haha


jag och amanda, onyktra i huddinge

Jag i Jesses kläder & Amanda i Rickards, hett va ? :P
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: