Jacqueline om valborg 08

Haha, satt och kollade Jacquelines blogg och hittade det här från valborg :P
Hoppas det inte gjorde nått att jag baxade den här nu! Hah (a)

På valborg blev det verkligen inte som jag hade tänkt det. Jag, Emma och Matilda skulle in till uppsala och möta Isak, Fredrik, Tom, Andre, Martin, Natalie, och typ några andra... Så vi satte oss i Stadsparken och började grogga under ett träd. Och helt plöstligt dyker det upp fyra poliser och frågar om dom får kolla i våra väskor, dom börjar med att kolla i Andrés väska och han hade 33 öl och fyra sjuttisar i den, ALLT hällde dom ut! En efter en... Tillslut kollade dom i Matilda och Emmas väska och där i låg det 2 sjuttisar, det hällde dom ut i buskarna.
, jag och Matilda sprang fort som fan ifrån Stadsparken och sedan åkte vi hem till fucking Knivsta igen....
I Knivsta hämtade Matildas mamma oss vid Ica, så vi stack hem till Matilda och fixade iordning oss och typ deppade över att all våran sprit var borta haha! Men vi lyckade skaffa fram litegrann iallafall, anyway på bussen påväg mot ''byn'' igen haha, mötte vi Emmaaaa. Jaja, sen i Knivsta iallafall så var vi med Christoffer, Robert, Alex, Lisa, Danne, Markus, och typ annat folk.
Japp, SÅÅÅÅ rolig var min valborg :)

Sen började Fredde mucka mot dom, och då förde dom honom till polis station..
Sen började Fredde mucka mot dom, och då förde dom honom till polis station


Jag var fett emo och skulle dö också om ni kommer ihåg, haha :P
Annars fick hon med allt skulle jag tro x)

Och HAHAHAH till fredrik! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: