so what, im still a rockstar

Lovet är slut och jag är expert på att försova mig..!
Känner mig allmänt seg nu efter lovet och orkar verkligen inte skolan nu igen, nästa lov är ju om 100 år känns det som.
Dessutom så borde jag absolut inte sitta och skriva just nu, kommer alltid på att jag ska göra saker vid helt fel tillfälle, som att skriva mitt första inlägg när jag är försenad med 20 minuter och det tar över en timme för mig att komma till skolan!
Åh vad jag hatar mej själv!

-Lat som jag är orkade jag bara med en lektion idag, träffade ist Aleksi och köpte julklappar (a) busigt!


Kommentarer
Postat av: lejjjlut

första som komenterar :D haha, lite små stolt ;) <3

2008-11-04 @ 17:51:41
URL: http://leiila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: