november ta slut..

Jag & Iceman - Oliviavill ha snö!

morronen började med att jag & flisan drog till slussen och tiggde cigg (a)
fick faktiskt ihop ett helt paket mohaha!
sen hade vi lektioner som vanligt och på fysiken hade vi en vikarie med världens fetaste islandsröv, jag lovar!
vi fick sluta tidigare idag också för att dra till gymnasiemässan i älvsjö
drog dit med jack & teo :)
träffade amandahoe min bitch och fick en fräsig randig stockholmsväska där, haha :P
har fortfarande ingen aning om vilket gymnasium jag ska välja.. vill gå nått med bygge tror jag iaf (:
efter mässan drog jag till vällingby och mötte min kära moder
hämtade lillebror & sen åkte vi och kollade på vår nya lägenhet som är fett FREEESH!
flyttar om mindre än en månad nu :D hälsa på?

det här var ju jätte spännande, i know .
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: