partyhelg?

Allmänt trög dag idag.
Fick gå upp och ner i skolans 1000 trappor ungefär 4 gånger, för att gå till vaktis eftersom jag trodde att jag låst i nyckeln i skåpet. Vilket jag tydligen inte hade gjort.. Aja, benmuskler! (y)
Efter skolan blev det iaf mys med Emilia & Felicia på Coffeebar, och ni måste testa chailatte! Supergott!

Efter det drog jag till tc och mötte älsklings Amanda, som har fått knäskålen ur led eller nånting sånt, och går på kryckor :O
Haha vi satt typ på tc i flera timmar och planerade våran fräsiga lördag tillsammans (a) så håll er i stan om ni vill se oss fulla och glada!
Får hoppas att kvällen inte slutar med spyor bara..!

I morron verkar det bli bio med mami, låt den rätte komma in. Ska bli mys det med!

make love, puss <3

Och Fanny förresten, vi kommer och hämtar min fjällis i södertälje på lördag om jag inte får den i morron!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ssssaaaaaaaaaaaa ju att chai är GOTT =D

2008-11-10 @ 21:31:39
URL: http://emszans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ssssaaaaaaaaaaaa ju att chai är GOTT =D

2008-11-10 @ 21:32:57
URL: http://emszans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: