R.I.P :(

älsklings amanda sov här inatt, höhö

igår på väg hem från stan råkade vi sätta oss brevid megafjårtizen allan som snackade hela vägen i telefon med sina 10 000 olika pea polare, när hon hade sagt ungefär 100 gånger att hon ätit mögel i skolan kände vi oss liksom tvungna att berätta för henne hur intressant vi tyckte att det var
hon blev lite grinig & sa att vi inte hade nått liv eftersom hon hade färgat håret igår med sin mamma . okej ?
och i spärrarna blev hon tydligen ännu grinigare och knuffade in mej i spärrarna för att jag sa nått om äcklig fjårtiz..
när jag vänder mej om knuffar amanda ner henne bland ett par soptunnor, hon FLÖG ner bland dom och tappade mobilen under en soptunna . naw, stackars fjårtiz . vi sörjer med dej .
sen blev hon ledsen och grät & så ringde hon tydligen hennes pappa som jagade oss med bil, jag sa att jag var trött på äckliga fjårtizar och då säger hon att jag också går omkring i fjällräven, vad hade det med saken att göra?

hon är nog inte så uppkäftig längre, r.i.p ännu en fjårtiz..

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: