skoltrött

Jaa, ungefär samma sak idag igen då. Kom till skolan, gick på nån lektion & åkte hem igen.
Jag trivs verkligen inte i min klass, inte i skolan (Högalidskolan) alls för övrigt. Har också fått reda på att jag kanske kommer få hemstudier ist, hoppas faktiskt att det blir så. Och om det inte blir så kommer jag kanske få byta skola efter jullovet. Rätt onödigt då det bara är en termin kvar, men jag får väl hoppas på det bästa..

Nu ska jag iaf ut och ta en smoke & sen ska jag möta nån fältassistent i gamla stan! :O

Puss

Emma säger; Kolla min blogg! :D

Anonym; Ja, den dagen Gud fryser ihjäl av att bada i eld!


Haha jaha, ojdå :O här tar vi minsann hårt på saker!
Vad ska jag straffas med? Böter eller dödsstraff kanske? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: