donken.se



Var grymt ful på bilden, so this is why - Men kolla, jäkla brun jag är! Eller?

Jaa som sagt, knivsta idag då :)
Åkte dit med Ida & Robin och träffade massa gammalt folk!
Glömde som vanligt att ta bilder men ja, rätt så kul hade vi väl ändå :)
Senare runt 8 drog jag och Robin tillbaka till stockholm, käkade på donken
som vanligt, och drog sedan vidare till tanto för att åka hem igen efter typ 10 min..
Ovärt.se? :P
Sen så var det ju tänkt att jag skulle träffa Jack, men Jack är dum i huvet!
Han säger att han ska komma till hornstull "inom 10 minuter" och efter 20 min ringer
jag honom typ 10000 gånger, utan att få svar! Så vad gör jag? Jo jag drar hem.
Och så ringer jag honom en sista gång iaf, och självklart så svarar han då..!
Visst, jag har kort stubin men jag blir så jääävlaaa förbannad ibland!
JACK DÖÖ!  (du vet att jag älskar dig innerst inne)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: