Dötrött

Hej alla glada :)
Sitter hemma hos Ameli och har precis duschat och så,
ska snart käka och fixa oss sen blir det väl utgång i guess?
I går iaf blev det väl rena rama kaos natten, eller inte riktigt kaos
men asså ah.. 
Vi drog ju som sagt till tanto & träffade lite folk. Men det var typ svinkallt
så vi tröttnade rätt fort.. Träffade iaf Stefan och Markus där och det var
egentligen meningen att vi skulle göra nått tillsammans men ja jag vet inte :P
Dom tröttnade när Richard och Matte kom eftersom dom fick lite "konkurrans" höhö..
Så vi hängde iaf med Richard och Matte till skogås för att gå på "fest" men ja så roligt
var det väl inte direkt, en snubbe som hette Alex satt och sa att han skulle leka hostel
och knivhugga oss..? ( han var hög :/ )
Och det var väl kvällens upplevelse.. Sen drog vi vidare hem till Richard för att sova 3 st
i hans lilla, lilla säng helt hullerombuller.. Jätte mysigt när vi gick upp kl 6 efter att ha sovit
i ca 2 timmar för att gå till skolan :)
Men ja, jag vet inte om jag fick fram det jag skulle säga på ett bra sätt, men det är ju egentligen
whatever, det är i vilket fall No time for sleep!

Fest ikv eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: