Glassigt

Hej sötnos :)
Nu är jag hemma och har precis bäddat sängen, mohah
Efter vår intressanta SO lektion träffade jag och felicia
emilia & hennes pappa på coffeebar i hornstull :)
Och tack vare mig så fick emilia 1000 kr av sin pappa!
Jag äääär ju bäst, höhö!
Efter det så skulle emilia dra och träffa sebbe i stan
så jag och felicia drog först till vårby gård och insåg då att vi
åkt lite för långt eftersom vi skulle till vårberg.. Höhöh huumor!
Sen drog vi till skärholmen där felicia köpte sina grymt heta skor!
nästan så att jag vill ha ett par sånna också, haha!
Jag köpte däremot ett par nya brillor :)
hade likadana förut, men på grund av en viss person gick dom av på mitten.. ;)



Och heeeej vilken snygg bild? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: