Inget malta?

Ja nu är det ju såhär, jag vill jätte gärna åka till Malta i sommar och så :)
Jag skiter faktiskt fullständigt i mitt och Amandas lilla bråk
för hon har inget med mitt liv att göra längre - Hahah!
Och dessutom skulle ju Ida kanske också följa med dit men ah..
För tillfället lutar det mer åt att åka till sommarstugan med ameli och
min lilla family för att gå på gatufesten, kröka utan att bli hemskickad, övningsköra,
åka båt och hela faderullan.. :) Sola, bada & snacka engelska kan man ju liksom göra när som helst ändå ;)
Och det blir ju såå mkt billigare!
Plus att jag kommer få en ny tv till mitt rum då, fast det skulle jag fått ändå..!
Men vi får la se hur det blir ;)

Malta vs Sommarstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: