its been a long day..

typ spenderat max 20 min hemma idag känns det som.. haha!
började med matte nationella i skolan, gick väl sådär, hatar matte..
sen efter skolan så drog jag med ameli till stan och letade lite sommarjobb,
och det verkar som att vi fått några napp iaf!
till exempel på Derby shopen, Sf bio, Fridays & ett fik på hötorget :D
så nu håller vi på med att skriva CVn för fullt, höhöööö..!
sen har vi dessutom tränat så det rann om våra kroppar, nice?
haha..
i morron ska vi iaf ut och dela ut CVna till dom här ställena vi varit på :)
sen så vet jag inte riktigt vad som händer, lär bli en lugn kväll eftersom jag
fått tillbaka jobbet på donken.. buhuh-.-



svettigbild.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: