Konstighelg.se

eller ah, konstig och konstig vet jag väl inte..
snarare lite halvjobbig sådär
i fredags var jag inte i skolan (aaaaa) så då var jag med ameli ist
vi delade ut cvn och sånt, fast det har jag nog redan sagt? haha aja ^^
sen på kvällen var vi i tanto med martin och nåra andra vi träffade :)
om jag säger såhär, det slutade med att vi satt på klätterställningen
på skolgården och snackade med ett fyllo om hans barndom typ halv 3 på natten..?



gangster ameli.se



jacktjack & martin på piccolo



utsikt från tanto (hornstull/liljeholmen by night)



hm ja, skolan?

Sen så har vi då lördag, började med att vi vaknade, fjekade en sjukdom och sket i jobbet på donken,
sen så drog vi till hornstull och solade sen hem till amelis mamma
och hämtade hennes data. sen drog vi till amelis pappa i solna
och körde vårt lilla "spa" dådå, färgade håret och gjorde ett par ansiktsmasker.
stekte lite på balkongen och sen var det då meningen att vi skulle till täby
men riktigt så blev det inte. vi förstog att det skulle ta 2 timmar att ta sig dit så vi sket helt enkelt i det höhö..
och fast vi hade lovat oss själva att inte dra till tanto igen så blev det så ändå -.-
jag var lättpåverkad som vanligt och drack typ 5 glas vin, sen var jag lost.. haha
slutade med att jag tappade nyckeln hem och sov hos jocke i hornstull.
finns inte så mkt att säga mer om det, minnesförlust.nu



ameli goes stek på balkongen, sry babe <3



åh vackra solna.. hööhöööö.. blåkulla



haha min neger <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: