Nyduschad..!

Nyss duschat bort aaaall äcklig svett från träningen idag..!
haha så sjukt jävla skönt att äntligen träna mohaha
träning i morron och på fredag, och antagligen söndag om vi inte är bakis..?
sen hela nästa vecka också höhö..!

solade ikväll också :) så nu är vi ännu mer negrar (jag och ameliii)
och jag har saknat den bitchen, inte träffats på över en vecka hellooo :OOO
i morron ska vi dessutom söka jobb på derby shopen, haha :P
men jag förmodar att jag är för liten för det jobbet.. buhu..
aja får la se hur det blir med det :)

och seen vill jag bara säga till emsan, även om du ser det här typ i morron?
det löser sig, sebbe älskar dig jag svär på allt <3333

oooooooch en sista sak, gick fett bra på muntliga nationella i engelska idag! :D
jätte nöjd med mig själv faktiskt!
sen på ekonomiprovet vi hade idag trooor jag att det gick bra också :)
btw, vesslan tkr jag har blivit mager..? :S jag håller inte med!
nu nöter jag donken som aldrig förr, haha!
-fast det där med betygen har jag nog redan sagt? asså proven?
aja skit samma höhööh..!

pussar & kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: