Regn, regn, regn..

Gårdagen började ganksa bra i Stuvsta med Viktor & co :)
Hemma fest hos nån som jag inte kommer ihåg namnet på, hah förlåt!
Vi rökte vattenpipa, spelade beer-pong och hade det hyfsat kul ;)
Förutom att jag fick i mig lite för mkt bira under beer-pongen så tyvärr
slutade kvällen i spyor för mig - om ni är intresserade :P
Nu sitter jag iaf hemma i amelis soffa, hon ligger däremot och sover höhö.
Ska snart se till och väcka henne för vi ska till stan och käka & sola :)
Ikväll var det ju förresten tänkt att vi skulle grilla i täby, men eftersom det typ regnar
har jag faktiskt ingen aning om hur det blir ikväll.. :O
Men jaja, här kommer lite bilder från igår!










 
1 & 2 : Ameli och Eddie, beer-pong
3 : Vem är fetast? ;)
4 : Tjockisarna, kommer inte ihåg namnen!
5 : Ameli och jag, fyllefoto

Pussar så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: