Shoes!

Sitter hemma och käkar lite marabou nu höhö..
Ska snart åka till odenplan med ameli & träna, skönt (:
Sen ska jag hem och duscha & sånt... fast det förstår ni säkert (a)
Idag har jag dessutom köpt mina älsklingar!
Kan vara världens finaste skor, enligt mig!



Fiiiiiiiiiiiiiina va? :D
Sista paret, och det kommer inga fler ;)
Too bad for you!

550 på Bianco

product view of: Luna sandal

Och här är Flisans blivande skor (?) förmodligen i morron isf  :)
Också gryyymt snygga!

750 på Bianco


Väska som Emsan ska köpa?

170 på Bianco


Min väska :) Ser askonstig ut på bild men är skitsöt i verkligheten!
Typ lite sådär sidentyg typ (:

130 på Bianco

Kommentarer
Postat av: emsiii

visa inte mina skor från dinsko hemsidan!!! :p

eller min klänning !!! :p



ska bli surprise för mina läsare :D

2009-04-28 @ 19:17:16
Postat av: Simone

fett coola detaljer du har på din blogg emmmma :O :D

mohahah ! :P

puss och kram

2009-04-28 @ 21:22:18
URL: http://barasimone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: