Töntmartin!

Det här är töntmartin som tydligen är en typisk "anti-blobb" människa!



'töntMartin säger:

tjaa ett ex på va du kan svara är: näää inte direkt men jag gillar att träffa fula personer när man känner att man behöver höja självförtroendet lite

ni ser, med töntmartin, kan man vara sig själv. eftersom han är så nördig menar jag.
vilket är bra, för då kan man göra bort sig hur mkt som helst och prata goja hela dagarna,
viiiiiiilket jaaag är väldigt bra på med rätt umgänge :)
kanoners!


'töntMartin säger:

men men nu när jag vet den riktiga anledningen till att du vill träffa mej så ska jag ba gå iväg en liten stund o dämpa mitt dåiga självförtroende med sprit o ett rakblad </3


fråga: varför säger han så?
svar: för att han är så c00l och spelar little big planet med min lillebror på fritiden.
det är liksom, så det är! jag förstår hur han känner sig.
jag träffar ju honom egentligen BARA för att han spelar spel med min lillebror...
därför är han ledsen och vill dämpa sitt dåliga självförtroende med sprit och rakblad.
hemska tanke!

im going to drink beer (water) with homer simpsons tonight
in my bed. and reed some yellow books about dicks and jackets.
i am also going to eat popcorn with some ketchup and maybe do some soup of it?

sen kan man ju också dra ett blondinskämt till det här?
men det tänker jag inte göra den här gången..!

- btw, har du nånsin sniffat lim i en skorsten?



annars kan man ju bara göra sådär, om man känner för det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: