Dålig uppdatering, i know (a)

Hejhej, vet att jag varit räääätt så dålig på att uppdatera dom senaste
dagarna.. Men ah, förlåt (a)
Sitter hemma nu efter en seeeeg kväll i aspudden & täby!

Kvällen började väl rätt okej, eftersom vi (jag & micke) trodde att vi skulle sitta
och kröka på skinnarviksberget(?) och ha de nice liksom.. Men så blev det inte.
Det blev 3,5or i aspudden ist, happyface! Hah
Sen blev jag medbjuden på fest av ameli i täby, så vi åkte dit, köpte cigg & väntade
på att sebbe skulle höra av sig.. Meeeeeeeen, självklart.. så blev det ingen fest
där heller.. och det sög pungpungpung..

Men i morron kommer Idaaa hem från gräsö & då ska vi till grönan och kolla på
lady gaga :D
Och nu ska jag faktiskt försöka sova.. Sååå, vi hörs i morron<3
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: