Hej igen :)

Hellu sötnosar!
Vad har ni gjort idag? <3
Jag har varit i kista typ hela dan med emma, vickan & danne :)
myspys! emma & vickan har kollat kläder medans jag & danne kollade
på, haha! skitkul jag lovar ;)
men jag köpte ännu ett par leggings idag, jag fick låna 200 kr av danne!
taack så jätte mkt, du får tillbaka på måndag!
Sen så fick jag faktiskt 1000 kr av min pappa, för att han kände
sig tvingad säkert.. haha :P
Sen så har jag också träffat mattias söderberg från sundsvall en snabbis,
han var här på arbetsintervju och ville ses en snabbis innan han åkte hem.
kul att träffa dig igen! ♥
jag tog typ 2000 bilder på mattias, men han blundade eller hade handen för ansiktet
på alla.. så får se om det blir nån bild på honom, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: