Home

Hej sötnöt, (a)
förlåt för den dåliga uppdateringen, som vanligt..!
fattar inte vrf jag blivit så seg på att blogga, haha :P dessutom glömmer jag alltid att ta bilder!
men ja, tihih..

jessika & elise kom hit iaf, vi fixade oss lite och sen drog vi till coop och köpte
godis & käka cheesburgare (svullo.se) :D
sen efter att vi väntat i typ en halvtimme kom micke, putte & femi plus deras
gangstergäng, asballt. taha. not.
sen var de meningen att vi typ skulle gå från liljeholmen till stan? don't ask me why,
men i vilket fall så blev det inte så. vi drog ist på "fest" hos oskar i örnsberg.
partyparty..
sen hände väl inte så mkt mer, så nu är jag hemma igen (:

och i morron, då ska jag till väsby & hänga med jessikaaa & elise (:
sen ska vi kolla efter fest, eller? :O
får väl se vad som händer ;D puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: