Nighty

Får börja bli lite fler tidiga kvällar, som den här!
Måste faktiskt börja gå och lägga mig tidigare :)
Visst klockan är typ bara 10, haha. men får väl försöka
somna till nån kass film, right? ;)

men först kan jag ju berätta vad vi har gjort idag!
jag och kristina åkte som vi skulle till spånga för att
möta upp jesper & köpa gåsen, som jag förresten säljer för 700 nu,
sen kom björn och hämtade upp oss och vi fick en liten utskällning
för att vi är så pantade (nått jag kanske inte borde skriva om här i bloggen)
och gör elaka saker med things från coop..!
fattar ni? guess not, lika bra så :)
sen träffade vi micke & johan en snabbis också, det var "kul" jag lovar ;D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: