Om mig test..

Mitt namn: Emma Viberg
Min skola: Säkerhetsgymnasiet, bäästa skolan!
Favoritcafé: Haha jadu.. Wayne's kanske, eller Coffeebar i hornstull!
Favorittidning: Cosmopolitan, typ!
Bästa saken som händer i vinter: Thailand i jul :D
Favoritplagg i garderoben just nu: Jag vet inte riktigt.. Nått av mina jeansleggings?
Längd: 168!
Vanligaste färgen på mina kläder: Jadu, typ svart.. eller rosa ? :P
I sommar kommer jag att gå klädd i: Nästa sommar..? Shorts, linnen, klänningar..? Haha:P 
Men absolut inte i: för liten bikini
Mig själv med tre ord: översocial, glad & snäll :D
Jag tränar: inte så mkt längre.. (a)
Höger- eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: Just fine, bara lite trött!
Är det nåt du absolut inte äter: gröööt, skinka, blodpudding & massa annat snusk
Kläder just nu: jeansleggings & linne
Vad sa du senast: nej jag har inte tagit det
Fisk eller badkruka: haha, både och!
Spelar du nåt instrument: Nope
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Sparare eller slösare: slööösare..
Har du några homosexuella vänner: det tror jag inte?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: kanske
Hur många barn vill du ha när du blir stor: osäkert..
Vad ska barnet/barnen heta? : jag gillar pontus, lukas & alexander!
Bio eller promenad: både och :D
Är du kittlig: tsss.. jag?
Rädd för insekter? mjo, lite
Största svaghet: jag kan vara extremt blyg inför vissa, fast i vanliga fall sjukt översocial!
Det här är jag bra på: ingen aning :O
Bästa bok? Det ska bli ett sant nöje att döda dig, Magdalena Graaf
Chips, morötter eller godis? godiiiisgris
Pizza eller hamburgare? cheesburgare!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? oh ja
Stökigt eller välstädat? mittimellan :D
Gillar du att sjunga? haha, falskt, men ja :D
Anser du att du är stark? njae
Använder du knark? nono!
Kaffe, te eller inget? chailatte!
Har du en besatthet? njae
Vem är din bästa vän? ida & ameli <3
Civilstånd: singel.   
Var var du senast? st eriksplan, solade med Ida :)
Vem hatar du mest nu? vet inte om jag hatar någon :O


Kommentarer
Postat av: IISABEL.

hej, först vill jag säga att du har en fin blogg:) sen undrar jag hur du gör för att designa bloggen, för jag klarar inte det på min. Vet inte hur man gör, skulle behöva hjälp :$

2009-08-24 @ 20:05:10
URL: http://onlyisabel.blogg.se/
Postat av: IISABEL.

åhh vill du ? :D adda min msn , isaaabellaaan@hot... :D

2009-08-24 @ 20:52:33
URL: http://onlyisabel.blogg.se/
Postat av: cecilie ♥

sv: haha ah tyvärr^^

2009-08-24 @ 21:00:52
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: