Pay for pain

Hej sötnöt :)
Nuuu är jag inte lika arg längre, hah..!
Har fått min mobil nu så skriv era nummer, tack!

Emilia har tatuerat sig nu, mohaha. Strenght på höger handled blev det :)
Megasnyggt! Jag skulle ju också ha tatuerat mig idag, men det fanns
ingen tid.. Blä :( Så om jag ska tatuera mig blir det nu i veckan förmodligen!
Nicenice..!

Ikväll ska jag kankse sova hos emsan, men jag & ameli vill feeesta.. mohaha!
Annars är det ju fest i morron, hawaiitema i skhlm vs bratfest i djursholm :O
Får väl se, jag satsar på skhlm! :D :D



babybooo!



Jag & ems, hah<3


Kommentarer
Postat av: emi

STRENGTH gumman, lär dig stava :D

2009-08-14 @ 20:14:53
Postat av: Nadja - Hon från dokumentären Klass 9A

Sv: Okej, dom var jättefina! :)

2009-08-14 @ 20:18:01
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: joe bryer

jag hadde kört hawaii festen men det är för att jag antagligen hadde passat där bättre än på en brat fest:P

2009-08-14 @ 20:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: