Regn regn regn

Hej sötnosar!

Sovit gott? :D Det gjorde jag, sov föööör bra..!
För i morse skulle jag ha varit på ungdomsmottagningen & snacka om
byte av p-piller, men var jag vaken då eller? Nej..!
Somnade om och sov till halv 1 ist, great :D Tror jag får gå dit i morron ist..

Aja, iaf.. För typ 45 min sen gick jag i shorts & linne till hornstull (sjukt varmt, dock molnigt)
för att sola solarium, och när jag kommer ut igen så spöregnar det!
Kul va?
Och nu vill både elise & ameli att jag ska gå på täby centrum/stan med dom.. hm.
What to do?



Just how it used to be


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej skit fin blogg skulle du kunna hjälpa mej med min?(:

2009-08-11 @ 15:12:25
URL: http://leverbaramittliv.blogg.se/
Postat av: joe bryer

ja du som dem säjer dt finns inte dåligt väder bara dåliga kläder..men ja inte kunde du veta att det skulle börja ösregna direkt

2009-08-11 @ 16:36:16
Postat av: Anonym

sv:det här är min msn (: [email protected](:

2009-08-11 @ 16:44:17
URL: http://leverbaramittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: