Trött trött trött..

Hej sötnos!

Helt sjukt vad jag är trött, helt slut i skallen!
Och va f*n gjorde vi igår..? hah!
Jo.. det började med att vi drog till ängen där amanda
skulle ha sin fest, men det blev väl lite halvtråkigt för oss
eftersom alla andra satt och drack & hade nice, förutom jag och ida.. typ :P
Så vi beslutade att åka till liljeholmen och möta jack & leo ist,
och då hakade 3 snubbar från ängen på, Johan, andreas & johan :)
Coola typer, right? Haha :P
Vi mötte iaf jack & leo i liljeholmen, drog hem till mig och förade lite & sen vidare till
Kristina i vårberg :)
Asnice kväll, även om det blev lite långt på slutet med bland annat för mkt bärs.. Lalaa (A)
Slutade hemma hos mig i soffan med film, chips & täcken!
Bilder kommer snart, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: