Fredag den 13!

Trots att det var (är) fredag den trettonde så har inget speciellt hänt höhö..
Jag är kanske inte den som tror på sånt i ofs, men ah ändå liksom 8-)

Idag har jag varit i skolan och på väg hem träffade jag mina
HÄFTIGA KOMPISAR
Eric & Robin i hornstull dårååå.. har lodat med dom hela eftermiddan
men langade dissen för Jacks skull när dom skulle till Rosersberg av nån konstig anledning.. ^^
Sen hem och chilla typ bara, höh. Jobba i morron, kul..!

Igår var det också en rätt fräsig dag.
Träffade andrej, blev sams, och drog till hans skola ute på Tyresö.
Lite halvtråkig datalektion sådär, men ah.. helt okej
Seeeeen efter det drog vi till hornstull och gick på min svenskalektion, trååkigt..
Andrej var allmänt farlig och läskig så han blev utskickad dessutom.. :P

Okej ännu mer skitsnack från mig, som vanligt, ingen är intresserad och shalala.. liksom typ ah.
Alla hjärtans dag i morron, vad händer?

Puss

Kommentarer
Postat av: Jack

min skul?:P jag räddade dig ju!

2009-02-26 @ 03:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: