nyktert

okej blev inte innekväll med andra ord..
sitter och försöker stava rätt just nu, men ah..
var på nått krök i medis och träffade småbruttor som går i 8an på min skola tydligen :O
aldrig sett dom förut höhö, det är nice.
aja andrej är surig för att jag slickade en kille som är oskuld på kinden
när vi körde sanning och konka...
men hallå, sen tog jag bara sanning :O
okej det här är nog de mognaste inlägget jag skrivit
så jag tror jag avslutar det nu,
bilder kommer i morron förresten..
om ni nu råkar vara intresserade
fast det tror jag inte ni är egentligen men shalala...



PUSS

Kommentarer
Postat av: ida

jag gillar din humor på något konstigt sätt

2009-02-07 @ 21:43:47
URL: http://idws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: