spårat eller vad?

kvällen startade väl helt okej med bara typ 10 pers
tänkte liksom att det skulle vara lika chill resten av kvällen..
men jag säger såhär, jag fick en grogg. sen var min flaska spårlöst försvunnen :O
lika bra det kanske i ofs, men ah.
vi hade ju inte riktigt koll på hur mkt folk det skulle bli heller, eller jo vi visste att det skulle bli mkt folk..
men inte hela 80 pers liksom?
allt spårade ur, folk som var bjudna kom inte in för oinbjudna personer kastade ut dom i princip.
hallå det är jag som bor här?
vet inte riktigt vad jag ska säga om den här kvällen asså, men det var väl kul ett tag..
träffade massa gamla polare från bland annat knivsta och uppsala :) kulit!
jag sprang väl kanske mest runt i panik medans allt annat partypeople sabbade min lägenhet.

jag hade ju kunnat lägga upp bilder, om det inte vore så att nån jävla idiot från festen tagit min kamera!
tack så j*vla mkt liksom...

aja, fick vara uppe hela natten och städa så är hyfsat trött nu..
tack för att ni kom ni som kom iaf! nästa gång blir det bättre <3

pusspuss

andrej


Kommentarer
Postat av: Anna

emma, jag vill att du tar bort texten om mig. Jag trodde inte du skrev ut namn om sånt, vilket är jäkligt taskigt och jag menar det. Jag mår annars så dåligt av vissa anledningar och det här är bara för mycket!

2009-02-07 @ 13:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: