think pink

Såå..
hemma igen :)
kom faktiskt bara 2 minuter för sent - enligt min mamma
vilket är bra, för då betyder det att mitt utegångsförbud snart är sluuut, höhöh!
jag & ameli iaf, gjorde ingenting.
eller ameli snackade i telefon och jag åt 2 billys panpizzor, morötter, popcorn och vatten från amelis badrum
av nån konstig anledning? ^^
nej men okej, inte så negativa nu..
i morron ska jag och ameli sola, vi har bestämt att vi ska göra det minst en gång i veckan
så vi blir feeett bruna till sommarlovet.
jag menar, hallå, det är ganska många veckor kvar till sommarlovet?

okej jag snackar bara skit.



våra morötter, okej?



Tysk proviant vi fick av en amerikansk snubbe som missade sin buss till "Norway"

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: