knasigt..

igår kväll, när min kära föräldrar kom hem, bröt helvetet ut om jag ska vara kortfattad.
självklart ser dom allting, speciellt att jag har haft typ 100 pers här - enligt amanda toppade vi 100 pers? :O
aja, storbråk blev det som sagt..
orkar inte ta allt här, men ja.

Lukas Lindhal säger:
Kul att när man kommer är det 20 pers som ska in bakom oss och så är det redan proppat med folk inne hos dig! :P


fuck er som sabbade bilen, pissade på grannens balkong, tog mammas vinflaskor, baxade min jävla sladd, snodde grannens skumpa, gick inne med klackskor, spydde utanför dörren, spillde på väggarna...

idag, the day after tomorrow, har varit okej.
mamma är inte riktigt lika sur längre och idag har vi städat hela lägenheten ännu en gång..
sen stan & fika med sötnosen andrej <3

i morron är det nationella, lycka till alla 9or!

puss emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: