måndag, igen..

knas dag, kom till skolan i tid för en gångs skull.. och så är läraren sjuk -.-
nödvändigt då liksom, sen efter språket skulle vi ha musik, och självklart är musikläraren också sjuk?
eftersom vi hade håltimme, drog jag ems & flis hem till mig och drack oboy med jåkim dahlqvist på loreal.
lite halvnice sådär liksom, sen knarka godis på coop :)
idrotten idag var "kul" för dom som kan, vill säga oskar och max, som höll lektionen idag :P
körde PK, och ja jag lovar, jag är absolut en av dom bästa på elitnivå...

efter skolan har jag bara varit hemma och degat, eller ja jag har faktiskt pluggat (y)
viiilket behövdes, så nu är jag lite halvnöjd sådär ;)

aja, puss så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: