Nyårsafton

okej jag vet att det har gått nästan en vecka sen nyårsafton nu men ah..:P whatever
dan började iaf med att åka med amanda till skarpnäck, fixa bira och "skog" hos raymond, sen drog vi till stan och käkade pizza .
åkte hem och fixade mig, mötte amanda och the gang i slussen och drog till gustavsberg på lite förkrök .
Sen skulle vi till farsta, vilket inte var så lyckat, slutade med att vi åkte buss i 20 min från farsta och sedan gick i typ 45 min.. aja .
när vi kom fram till festen i vega, som linn hade, var vi typ lite halvfulla och flummiga..
kan inte säga direkt vad vi gjorde, men rätt nice var det ändå.
träffade dessutom andrej, min bebis <3 där :D
han bjöd senare på taxi först hem till mig och sen till honom.. bara hem till mig kostade det 500 spänn :O



rättegång i morron, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: