Tyresö night - aldrig igen

Hur kan du kalla mig hora när du inte ens känner mig?

The end of life var väl igår om man säger så,
allt är väl förstört nu på grund av lögner och rykten.
Jag har varit med om mycket så jag tål en del om jag säger så.
Men sånt här jävla bullshit är det värsta jag vet!

Du kommer antagligen inte se det här,
men det som du hört, stämmer inte
.


Skola igår, drog med Felicia till hennes pappas jobb vid 2.
Fick otroligt snygga namnbrickor, jag lovar ;)
Hem till mig, käka godis & kolla på film. Svullodag med semlor dessutom.
At night drog jag till gullmars för att möta Emil, Andreas & resten av fjantarna.. :)
Drog till tyresö och var hemma hos nån Björn, tror jag?
Slutade i kaos med sönderslagen dörr och en förbannad Emma.
Jag, Emil & Andreas drog iaf till stan igen vid 2 tiden och käkade på donken.
Sen hem till mig och försöka sova, inte så lyckat när man råkar ha 3 vackra små gosedjur har jag märkt.

Aja, jag orkar inte mer nu.
Vill bara att allt ska lösa sig, för jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: