Förlåt, mår sämst

För min dåliga uppdatering.. Och inlägget innan det här skrev inte jag (haha)
Och för er som inte vet, så hade jag ett litet bråk med min mamma
under en fest på stureplan. Hon ringde mig vid 3tiden och skällde på mig som
en galning, asså.. Blabla. Lite privat kanske? eller?
Men med dom här orden avslutade hon samtalet..

"Om du inte kommer hem nu, vilket du inte kan, så kan du lika gärna hålla dig borta
så ringer jag din pappa i morgon. Nu stänger jag av mobilen" *Klick*

Hur kul på en skala känns det liksom? Så jag och Ida drog hem till mig och packade
tysta som fan ihop typ hela min garderob och drog ut med Filip Ekman & hans polare
Björn hem till Björn i Väsby där vi då sov..
När vi vaknade drog jag och Ida hem till henne och chillade & käkade. Sen så åkte jag bara hem.
Och packade upp. För vafan, jag bor också här! Hon kan inte bara kasta ut mig, ellerhur?
Men ikväll orkar jag ändå inte vara hemma. Finns inte ens plats för mig hemma nu för att vi
har gäster. Skoja inte vad dålig stämmning det är här nu..
Men nu ska jag börja leta sovplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: