Lite coolt or what..? :D

Hihi, jag har börjat snacka lite med en tjej vid namn Caroline härifrån sundsvall :)
Eftersom jag inte har så mkt att göra på dagarna så försöker jag hitta
nån jag kan umgås med, hah :P
Men ah iaf, jag ringde henne nyss för vi skulle snacka lite om i morron
för vi ska typ festa eller nått kul tillsammans, haha :D
Jag visste redan att hon bodde i juniskär (där vi har sommarstuga) men sen när
jag kollade lite med vart hon bodde fick jag typ värsta chocken..
Vet ni var hon bor, haha? :D
Vi bor grannar! Hon bor i huset brevid!
Det tyckte jag var lite coolt faktiskt.. ;)
Ska ringa upp henne igen nu eftersom min kära bror baxade mobilen
av mig när jag pratade med henne.. Höhö!
Puss

Kommentarer
Postat av: ida

När ska du åka hem sa du? Kom hit istället! är hos mamma i hudiksvall inte alls långt ifrån, så tar vi tåget tillsammans på tisdag :)

2009-07-17 @ 23:31:29
URL: http://idws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: