Så typiskt mig.

Hellu...
Dåliga dagar för mig!
Igår hade jag bland annat sönder min kamera
och min mobil är dessutom snodd!! Kanoners..
Så min kära mor är asförbannad på mig, minst sagt.
Men man ska alltid se ljuset i mörkret!
Det är bara en mobil, tänk om nån snott min fot ist? (Haha)
Jag kommer antagligen få en ny mobil av försäkringsbolaget
eftersom vi har polisanmält så det är rätt okej ändå..
Så för ett tag fram över är jag halvt omöjlig att nå, kul va?
Robin & Flis åkte hem idag också, så nu kommer jag ha megatråkigt
resten av veckorna jag är här.. Eller?
Making friends
Jag och flis gick omkring och high fiveade massa folk igår,
väldigt populärt! Möhö!
Lyckades dessutom kirra nummer till 2 sthlmstjejer och nåra härifrån
sundsvall :) Så jag kanske kommre kunna ha nått annat att göra här
förutom att sitta vid datan? Eller?
Men nu ska jag försöka lägga in bilder från igår på datan med min trasiga kamera!
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: joe bryer

jag önskar dig lycka till;)

2009-07-04 @ 16:29:14
Postat av: Ida

SV: Tack med mig är det bara fint! vad händer för skoj en dag som denna då? Kram (:

2009-07-04 @ 20:57:29
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: