Trötta

Hejhej, förlåt för dålig update..!
Men nu är jag här igen :D tahah (:
Är iofs helt slutkörda sen igår, jag och ida alltsååå, men ah..
vi lever!

Igår efter att jag & hampe hade mött ida drog vi hem till mig,
fixade oss & drog till först knivsta och sen uppsala..! :D
askul att träffa er i knivsta igen, hah :D speciellt jennifer faktiskt!
grymt längesen vi umgicks med varandra och får väl hoppas att
hon kmr till sthlm snart igen, <3
sen festen i uppsala var väl inte megakul för mig, ida & hampe direkt.
haha.. dom enda vi (jag) kände var snubben som hade festen, mathias trepkow,
och min gamla polare ryssen, peter :P
men jag är rätt nöjd med mig själv, drack inte en droppe!
puss på det, snart kmr bilder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: