Boys

Kan ni förstå hur killar orkar vara sånna heartbreakers?
Nu handlar inte det här om mig, för jag är väl en liten
heartbreaker jag med.. Men vissa killar tänjer värkligen på gränserna.
Tycker dom att det är coolt att playa tjejer? Tycker vi att det är kul? Nej!
Playa och vara otrogen är så fel, behöver jag ens säga det?
Det finns ett ordspråk som säger " En gång otrogen, alltid otrogen",
men hallå? Om man själv säger det, om man själv tycker det stämmer,
då ska man väl fan inte ha pojk/flickvän?
Vi tjejer måste stå på oss, och inte gå tillbaka till samma kille om och om igen.
Jag har en nära vän som har varit med om det, och hon vet precis hur det är
att bli sårad och lurad av den man älskar.
Så fuck alla killar som beter sig som jävla svin!
Är du inte ute efter ett förhållande, säg det!



Taste my candy lips? Bete dig inte som en jävla idiot då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Det är frågestund på min blogg, glöm inte att fråga något du oxå! :)

2009-06-06 @ 12:30:22
URL: http://kizzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: