Hm, converse?

Nu är det såhär, jag har ett par svarta converse som jag haft sen
jag gick i mellanstadiet, sexan tror jag, och då tyckte jag dom var
sjukt snygga och lala.. Det gör jag fortfarande. Meeen, då var jag liksom
typ emo wannabe punkare, u get it. Så då såg det egentligen förjävligt ut!

Men nu, när jag är som jag är, blond & brun.. Så kanske det ser bra ut?
Fast jag vet inte, dom jag har är ju "höga" och svarta.. Not my type!
Men sen kom jag ju på att man kan köpa sånna där låga, och nån ljusare färg.
Såååå när jag får pengar, nån gång i framtiden, kanske jag köper ett par
vita eller röda :) Eller kanske ljusblå?


Kommentarer
Postat av: Anna

Snygg header!

2009-06-09 @ 15:09:34
URL: http://annavikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: