Och idag..

Vaknade jag först hos Emilia vid 1tiden och skyndade mig
hem utan ögonbryn strax efter, hah.
Sen efter det så mötte jag Robin & Erik i högalidsparken..
och ja, vad gjorde vi egentligen?
Vi käkade först kebab på piccolo i hornstull sen drog vi
till stan och gjorde absolut ingenting i ett antal timmar..
Dessutom satt vi på waynes i typ 2 timmar och väntade
på felicia som är segast i värden, haha :P
När hon hade kommit var det meningen att vi först skulle
köpa cigg och sen dra hem till mig och kolla film och käka popcorn
men både erik och robin bangade ur så det blev bara jag och
felicia som satt hemma hos mig och kollade på den grymt bra filmen
Alpha Dog :D Sevärd ♥



Robinhoe på bussen JAO



Gangster erik bree



Tuffingar!



Partyfliis - funkade inte att rotera :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: