Bakis

Har varit en halvjobbig helg.
Inte hunnit blogga nånting typ, men ah.. har knappt suttit vid datan - good!
Aja, i fredags tog jag det bara chill med andrej och sen gick jag och la mig runt 10, hah..
Och igår så jobbade jag ett tag, tills jag inte pallade mer och sa att min lillebror hade brytit benet och shalala.. jag fick alltså gå tidigare, hööhööh...
Så jag mötte ameli och hämtade 18 bärs vid kyrkan, ni vet, hah :P
och sen drog vi hem till ameli, bytte om drog och käkade på zinkenskrog och blä..
asså jag är så jävla trött nu så jag skriver fett knas, sry men sånt är livet liksom :O
meeen när vi hade käkat drog vi och köpte cigg, sen hem till ameli och förkröka till typ 10 på kvällen, hah tråkigt..? XD
vi kom iaf iväg till bällsta som ligger långt åt helvete för er som inte vet..!
och där var det väl en minifest eller nått, aja det var helt okej ändå :)
tog nattbussen vid 3 eller nått till stan och käkade på donken på fridhemsplan.. men ah, intressant?
nej

Men jaaaa, idag är det ju söndag, vilket är en stor dag :O
AMELI FYLLER 17!
- Grattis babe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: