Enligt svensk lag..

..ska du backa.
Jaaa spännande kväll med ameli.
Först fika på fridhemsplan och i brist på annat drog vi till plattan.
Neeej vi brukar inte hänga där, men vi stog där och tog en cigg för en gångs skull.
Självklart kommer en aspackad niggaH fram och tigger cigg, och vi säger nej.
Han fortsätter att tjata och ställer ner sin bärs framför oss och tänker typ krama oss?
Jag knuffar undan honom och ameli säger "Enligt svensk lag ska du backa!"
han skiter i och lackar typ på oss, jag frågar vad han gör om jag sparkar omkull hans bärs och han svarar typ bara du får se vad som händer.
Men ah, jag tog bärsen och gick ut för att hälla ut den, han följer efter och kallar oss för jävla horor och lalala..
Så vad gör jag? Jo jag tar min cigg och fimpar den i hans bärs. Då borde han väl ändå vara nöjd, han fick ju som han ville? Riiight?
Ajaa han tar iaf tag i min jacka och börjar dra, jag skriker typ åt honom att släppa men han skiter i. Han börjar slå mig på armarna och jag slår självklart tillbaka.
Sen kastar han iväg min väska och jag sliter mig loss för att hämta den. Sen så skrek vi massa vackra saker till honom och hans polare tills en väktare kommer och "räddar" oss.
Vi förklarar allt för honom och han ber oss göra en anmälan för misshandel

vilket vi också gjorde :)
Spännande kväll, right?

Och sen så vill jag säga grattis till Robin som fyller 17, GRATTIIS! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: