Igår

Jaa igår var det tisdag och då var jag i skolan största delen av dagen, eller?
Och minns jag rätt drack jag och Felicia chailatte? :O
aja whatever, efter lunch drog jag Felicia och Emilia till Alvik och hälsade på jåkim dahlqvist på loreal, min låssaspappa. Höhöh!
Fick massa fint smink och jag fick även en parfym, mohaha ;)
På vägen dit kom vi förresten på en liten sång vi kanske ska spela in, hahaha!

Jag är Stockholms enda guzz
Hänger på varenda buss
Kom så får ni varsin puss
För jag är så jävla tuff


Haha, hej vi är bäst?
Efter Alvik så drog jag vidare till gullmars och mötte andrej, följde med hnm hem för första gången! :O
Åt 3 mackor sen drog vi till stan, gick runt halva stockholm ( My bad ) och sen käkade vi på donken..


En sån fick vi bland annat (:

Och dessutom träffade jag Gustav från luleå igår :D
Kanonkul höhöö..!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: