"Ursäkta, kan du backa så jag kan sparka dig i huvet?"

Nationella idag då, gick helt okej, tror jag iaf.. :)
Började 9.45 och slutade med proven 11.30.. mohaha segt!
efter lunchen drog jag, emilia och keith + 2 OKÄNDA  :O och köpte cigg i mariatorget höh
- ja jag har blivit sams med keith igen, woho
och det var väl det enda spännande i skolan idag, i guess?

later aligator (läjter aligäjter) eller ah efter skolan, drog jag och amme och tränade (:
vi börjar fan bli lite halvgrymma, riktiga färskingar.. eller? ;) haha!
och det roliga var ju "Ursäkta, kan du backa så jag kan sparka dig i huvet?"
asså, HAHAHAHH! - humor
plus att det var en tjockissnubbe som typ sparkade på mig så jag flög 5 km bort utanför sthlm.. eller nått
seeen käkade vi på bk och amme drog hem till sig och jag drog hem till moi!

och ännu en aligäjter senare, drog jag till gullmars och fick vänta i typ 5 timmar på lakritstomten som är så jävlafuckingolloncpseg! ursäkta mitt fina ord, men det är fan sant!
och jag är cpförkyld så varje gång jag skrattar gråter jag på en gång, asså inte för att det är kul utan för att det blir så när jag blinkar..? okej ni fattar inte whatever.
vi hade i alla fall lite halvtråkigt i stan, eller?
lekte amerikaner och snackade med massa pundare.. nice price
Hellooo i wannaaah taalk to yah!



Lakritstomten i måndags

Men nu mina kära vänner, ska jag SLEEPa! Jobba i morron mohaha.. Blä

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: