Vänskap före kärlek, eller?

För mig har vänskap alltid varit en självklarhet att välja före kärlek.
Har man en polare man kan lita på så har man väl det man behöver?
Så har jag typ alltid tänkt..
Men just nu vet jag inte riktigt längre.
Skulle du verkligen kunna skita i dina bästa vänner på grund av din pojk/flickvän?
Är inte det ett riktigt svårt jävla val?
Man sårar alltid någon, det kommer man ju knappast undan.
Håller förhållandet i längden så hittar man antagligen nya vänner.
Men om inte? Vad fan gör man då?
Varför kan man bara inte få både och ibland och slippa så svåra val?
Det är frågan.

Men jag tror inte jag skulle välja kärleken före min allra bästa polare.
Jag hoppas på allt i världen att jag slipper ett sånt val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: