Åååh..

Vad jag hatar söndagar & baksmälla, fy faaaan..
Ligger bara hemma i sängen som en deg och gör ingenting.
Vill liksom inte sitta hemma hela dan men vafan ska man göra liksom?
alla andra är ju typ också bakis och ligger säkert och tänker exakt samma
sak som jag gör just nu, right?
Tänk om man kunde bilda typ "bakisklubben sthlm" eller nått?
Det skulle ju vara jätte smidigt och bra för alla som är bakis på söndagar,
då kan alla klubbmedlemmar hitta på något tillsammans varje söndag!
Fan vad smart jag är ibland asså :D
Man kan typ, gå på grönan tillsammans! Fast nej, hur kul är det på en skala
att gå på grönan när man är bakis? Men nånting som bowling, eller nä..
Jag vet inte. Haha.. Om den klubben nånsin bildas så får man säkert
massa bra ideer då, tror jag!
Nu ska jag fortsätta dega i sängen, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: