Back in business

Nu är jag hemma och kan äntligen uppdatera :)
Grönan igår var kanon, haha !
Åkte fritt fall & uppskjutet 2 gånger, trots att jag lovat mig själv att
aaaaaldrig åka något av dom, hah starkt gjort, right? ;)
Sen träffade vi sötnosarna petter, ruben, tobbe & vad han nu hette..
Hade a great day och hade även en kul kväll hos flis i huddinge!
Petter & Ruben stannade kvar tills 3 eller något? :)
avslutade kvällen med en delad nattcigg & ett tappat busskort. höhö

Idag vaknade vi runt 12 och gick ut och satte upp studsmattan hos flis :)
Fick dessutom träffa båda hennes bröder, haha :D
Sen så var jag med petter från grönan typ hela kvällen idag :)
kulkul!



Feliciaa :D



Petter & Ruben!



Jag och felicia :D



Haha, bra film från när vi åker Bläckfisken! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: